Ovim namirnicama možete spriječiti nastanak dijabetesa

Tijekom protekla tri desetljeća stopa dijabetesa je porasla na globalnoj razini. Zabilježena stopa raste paralelno s rastućim stopama pretilosti i sjedilačkim načinom života.

Više od 50% osoba s dijabetesom umire od kardiovaskularnih bolesti.

Vrijeme za borbu protiv dijabetesa je prije nego što nastane. Pravilnom prehranom i umjerenom tjelovježbom možete spriječiti nastanak bolesti dijabetesa tipa 2.

Namirnice koje pomažu u borbi protiv dijabetesa

Crveni luk

Luk je svestrana namirnica koja je ima antibakterijska i antivirusna svojstva. Preporučuje se svim oboljelima od dijabetesa.

Znanstvenici su potvrdili da luk sadrži mangan i krom, elemente koje održavaju pravilno lučenje i funkciju inzulina.

Crveni luk pomaže u smanjenju razine šećera u krvi jer sadrži veliku količinu sumpora i flavonoida.

Pacijentima koji imaju dijabetes tipa 2 preporučuje se unositi 100g crvenog luka dnevno.

Kelj

Kelj je “moćna” namirnica koja pomaže u kontroli glukoze u krvi dijabetičara.

Sadrži dijetalna vlakna koja smanjuju nivo kolesterola te održava razinu šećera u krvi što je značajno za osobe oboljele od dijabetesa.  Ovo zeleno, lisnato povrće prepuno je proteinimavlaknima te ima nisku kalorijsku vrijednost.

Izbjegavajte prženje kelja na maslacu ili ulju, na taj način umanjujete njegova djelotvorna svojstva.

Češnjak

Češnjak pomaže u regulaciji šećera u krvi.

Ovaj moćni borac mnogih bolesti ima antigljivična i antibakterijska svojstva.

Redovito uzimanjem tri do četiri režnja na dan možete poboljšati svoje zdravlje. Kuhani češnjak je lakše probavljiv, pa ga mogu konzumirati i osobe koje imaju problema sa želucem kada konzumiraju svježi češnjak.

 

Izvor: Net

Foto: Pexels

Autor: Marko Lubina

Komentiraj

Najnovije